A szakmai és informatikai fejlesztési feladatok támogatása igénylésének, döntési rendszerének, folyósításának, elszámolásának és ellenőrzésének részletes szabályairól szóló 16/2007. (III. 14.) OKM rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 8. §-ának (8) bekezdése alapján a támogatásban részesülő fenntartó köteles a szakmai beszámolóját 2007. december 31-ig elkészíteni.
Az a fenntartó, amely a Rendelet alapján támogatásban részesült, a
www.okmt.hu honlapján 2007. december 12-éig nyilvánosságra hozott adatlapot 2007. december 31-ig köteles kitölteni, egyidejűleg az elektronikusan kitöltött adatlapot postai úton is megküldeni az OKM Támogatáskezelő (1055 Budapest, Bihari u. 5.) címére.
A postai úton megküldött adatlappal egyidejűleg a fenntartónak írásban nyilatkoznia kell arról, hogy a támogatásból megvásárolt eszközöket a közoktatási intézmény rendeltetésszerűen használatba vette. A rendeltetésszerű használat jelenti egyrészt az eszköz átadását az intézménynek, másrészt a megvásárolt eszköz leltárba vételt. A rendeltetésszerű használat a szoftverekre nem terjed ki.
Az a fenntartó, amely az elnyert támogatással 2008. június 30-ig számol el, az az eszköz tényleges leltárba vételét pótlólag köteles megküldeni az OKM Támogatáskezelő részére. 2007. december 31-ig a fenntartó az OKMT részére megküldött nyilatkozatban köteles arra utalni, hogy 2008. június végéig pótlólag megküldi az OKMT részére a megvásárolt eszköz leltári számát.
Az a fenntartó, amely nem készít szakmai beszámolót, az a 2008. évben a szakmai és informatikai fejlesztései feladatok végrehajtásához normatív támogatást nem igényelhet.
Az alább letölthető adatlap tájékoztatásul szolgál. A tényleges adatrögzítést a
www.okmt.hu honlapon kell megtenni 2007. december 12-31. között.