2024. április 20.
eu2011.hu
Önkéntesség Európai Éve 2011
Átadás-átvétel
Felhasználóbarát honlap 2009-2010

Ez az oldal csak archívum, tartalma ELAVULT – kérjük, látogassák meg a tárca honlapját itt.

Média a magyar kultúráért

2006. március 23.

Az alábbiakban az ő fehívásukat tesszük közzé.


Alulírottak, jókedvünkben úgy döntöttünk, hogy a magunk eszközeivel támogatjuk a magyar kultúrát. Megérdemli! Sőt, szüksége van rá!

Több éve foglalkozunk non-profit kulturális marketinggel. Látjuk, milyen sok kulturális produkció születik és marad visszhangtalan, mert alkotóinak nincs módjuk hírt adni róla.
Olyan ajánló csomag tervét készítettük el, amely - reményeink szerint - minden kulturális intézmény és alkotói csoport számára elérhető, azoknak is, akik eddig csak vágytak arra, hogy programjaikról hírt adjanak az országos nyilvánosságnak. Ez a csomag a résztvevőktől önkorlátozást kíván. Lényege, hogy a piaci árnál jóval olcsóbban biztosít megjelenési lehetőséget minden művészeti ágnak és kulturális eseménynek, hiszen az a célja, hogy összekösse az alkotót és a befogadót. Tervünket megmutattuk öt vállalkozó kedvű és nyitott médium vezetőinek, akik az első perctől magukénak érezték azt, és azonnal csatlakoztak.

Az ajánló-csomagok kiemelt hirdetési felületeket kínálnak, az egyszeri hirdetési árakhoz képest jelentős, 30-60% mértékű kedvezménnyel (a csomagárak nettó 190.000 - 630.000 forint között változnak) és tartalmazzák a megjelenéssel kapcsolatos összes költséget.

Ajánló-csomagok

Az eltérő igényeknek és lehetőségeknek megfelelően hat különböző ajánlatot állítottunk össze:
• Képernyő - TV és mozi
• Kult - TV és online
• Fiatal - mozi, online és rádió
• SOS - sajtó és online
• Budapest - sajtó és rádió
• Grand - TV, mozi, sajtó, online és rádió

Összefogásunk eredményét a közeljövőben már láthatják, hallhatják, olvashatják!

ALICE Csoport
Mélykuti Ilona újságíró
Szabó Gábor közgazdász

további információ:
ALICE Csoport - Szabó Gábor
email: gabor.szabo@alice-csoport.hu
tel: (06)1 225-1210, 225-0575

A Magyar Televízió Rt. örömmel és első szóra csatlakozott az ALICE Csoport médiakezdeményezéséhez, a "média a magyar kultúráért" projekthez.
Büszkék vagyunk arra, hogy a szlogenünkben megfogalmazott "értéket közvetítünk" gondolatnak reklámozás, kereskedelmi együttműködések terén is meg tudunk felelni, és hogy ehhez partnert találtunk az ALICE Csoport személyében.
Bízunk abban, hogy közösen elősegíthetjük a kultúra, a kulturális intézmények, szervezetek kommunikációjának előretörését, ezáltal fejlődésüket.

Fischer András
Üzleti és Termékfejlesztési Igazgató

A CineReal Média Kft. mint a CineVÍZIÓ rendszergazdája a médiatulajdonosok: InterCom RT. és PalaceCinemas Kft. teljes egyetértésével, nagy várakozással tekint a "média a magyar kultúráért" kezdeményezés elé. Mi, akik eddig is nagy súlyt fektettünk a kulturális események mozis támogatására, számos kulturális program népszerűsítése terén meg tudtuk mutatni a mi médiánk, a mozi erejét is.
Örömmel támogatjuk és üdvözöljük az ALICE Csoport áldozatos szervezőmunkáját ezen a fontos területen, mely bizonyára azt eredményezi, hogy a kultúraközvetítők sokkal nagyobb eséllyel juthatnak média-nyilvánossághoz, mint ez korábban valaha is volt.

Nagy Jenő
Ügyvezető Igazgató

Ha közszolgálatiság, akkor Metro hírújság, ha kultúra, akkor Metro hírújság! Az újság történetének nyolc éve alatt a kultúra, a művelődés, az ismeretterjesztés támogatása a lap kiemelt feladata volt. A Mindentudás Egyeteme, a Művészetek Palotája programja, a Madách Színház ugyanúgy együttműködő partnerünk, mint ahogy támogatói voltunk a Nemzeti Filharmóniának vagy a Munkácsy kiállításnak. A Metro újság hirdetések nélkül nem létezik. Üdvözöljük azt az ötletet, hogy az
ALICE Csoport különleges hirdetési csomagot állít össze kulturális programok szervezőinek. Biztosak vagyunk abban, hogy a "média a magyar kultúráért" program előnyös nemcsak a sajtó, hanem a hirdetők számára is, mert a programoknak sokkal több látogatója lesz.

Izbéki Gábor
Főszerkesztő

Az est.hu online programmagazin kiemelten fontosnak tartja a kulturális értékek közvetítését, az egész országot lefedő szabadidős programok összegyűjtését és bemutatását. A "média a magyar kultúráért" kezdeményezés keretében az est.hu célja, hogy webes tartalomszolgáltatóként tömörítse és népszerűsítse a különböző kulturális programokat, és együttműködjön, jó kapcsolatot ápoljon a kisebb kulturális intézményekkel, szervezetekkel is.
Az est.hu mint kulturális platform kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít a kulturális eseményeknek, programajánlóknak, és arra törekszik, hogy a művészeti élet az online sajtóban egyre nagyobb teret kapjon.

Müller Mary
Operatív Igazgató

A Budapest Rádió 88.1 az elmúlt években is a hazai kulturális élet eseményeinek és alkotóinak egyik szószólója volt. A magyar zene támogatójaként, a Jegyszedő és a Kultivitamin című adások (heti 62 sugárzás!) készítőjeként rádiónk igyekszik tenni is a művészeti élet szereplőiért. Hírt adunk, partneri, támogatói kapcsolatokat ápolunk, portréműsorokat sugárzunk.
Éppen ezért öröm és megtiszteltetés, hogy az ALICE Csoport felkért bennünket a "média a magyar kultúráért" című elképzelésének rádiós megvalósítására.
Hiszünk a program sikerében, mert hiszünk a kultúra és a közös erőfeszítések erejében.

Rónai Egon
Ügyvezető Igazgató

 ugyfelkapu  ujmagyarorszag magyarorszag.hu
banner_2 banner_kszk_w120 buro EUvonal
 

Nemzeti Erőforrás Minisztérium

1055 Budapest, Szalay utca 10-14.

Telefon: (+36-1) 795-1200

E-mail:

Államtitkárságok