ÚJ SZAKMAI IGÉNYEK,
ÚJ MŰKÖDÉSI FORMA: AZ EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNYEK
Tartalom
1. Bevezető
2. Együttnevelés - hazai jellemzők
3. Problémafelvetés - új útvonalak
3.1. A támogató törvényi szabályozók
3.2. A támogató oktatáspolitika
3.3. Az intézmények funkcióváltása
3.4. A befogadó intézmények
3.5. Összhang
3.5.1. A) Oktatáspolitikai célkitűzések
3.5.2. B) Törvényi szabályozók
3.5.3. C) A speciális intézmények előtt álló lehetőségek
4. Út az egységes gyógypedagógiai módszertan
intézmények kialakítása felé
4.1. Mit csinál az EGYMI?
4.2. Van-e általános recept az átalakuláshoz?
4.3. Az EGYMI létrehozása
4.4. "Felmérés" nélkül nem megy
4.5. Az egységes gyógypedagógiai módszertani intézményekben vállalható
feladatok
4.5.1. Tanácsadás
4.5.2. Képzés, önképzés
4.5.3. Az alapinformációk növelése
4.5.4. A gyógypedagógiai tevékenységhez szükséges kompetenciák fejlesztése
4.5.5. Szakmaközi együttműködések
4.5.6. Tanácsadás
4.5.7. Kooperációk
4.5.8. Módszerek
4.6. Dilemmák, eldöntendő kérdések
5. Befejezés
|