Máténé Sej Jolán

A dokumentum letöltése .pdf formátumban (908,8 kb)

 

 

INTEGRÁCIÓS MEGÚJULÁS - Pécsi modell

Tartalom

1. Az intézmény fejlődésének alapjai
1.1. Funkcióink, tevékenységi területeink
1.2. Tanulásban akadályozott tanulók általános iskolája
1.3. Nevelő-oktató munkánkban fontosnak tartjuk
1.4. Értelmileg akadályozottak általános iskolája
1.5. Autizmussal élő tanulók csoportja
1.6. Mozgássérültek napközi otthona
1.7. Kollégium
1.8. Készségfejlesztő speciális szakiskola
1.9. Pedagógiai tanácsadó szolgálat

2. Módszer és rendszerbeli megújulás iskolánkban
2.1. Számba vettük adottságainkat, amelyek a következők voltak
2.2. Minőségfejlesztési tevékenységünk céljai és alkalmazási területei
2.3. A rendszerbeli megújulást gyorsító okok
2.4. A végbement átalakulás jellemzői
2.5. A rendszer- és módszerbeli átalakulás három kiemelt jellemzője

3. A Pedagógiai Tanácsadó Szolgálat részletes programja
3.1. Célok és feladatok meghatározása
3.1.1. Célja
3.1.2. Célcsoportjai
3.1.3. Feladatai
3.1.4. Felvilágosítás, ismeretterjesztő és szemléletformáló munka
3.1.5. A speciális megsegítést igénylő gyermekek pedagógiai diagnosztizálása.
3.1.6. Esetkövetés, egyéni életút segítése, ennek érdekében
3.2. A szolgáltatások városi hatásköre
3.2.1. A szolgáltatások igénybe vétele
3.2.2. A szolgáltatások helye
3.3. Szolgáltatási formák pedagógusok részére
3.3.1. A felkészítés fő területei
3.3.2. Ennek formái
3.4. Szolgáltatás formái a szülők részére
3.4.1. A szülők megsegítésének formái
3.5. Szolgáltatások formái gyermekek részére
3.6. A szolgáltatás beindításának feltételei
3.6.1. Személvi feltételek
3.6.2. Órakeret, anyagi feltételek
3.6.3. Infrastrukturális feltételek
3.6.4. Eszközök
3.7. A program bevezetésének lépései
3.8. A három éves működés tapasztalatai
3.9. Eredményeink, terveink
3.10. Szükségletek, melyek az átalakulást indokolták:
3.11. Hatások, eredmények
3.12. Terveink között szerepel