2022. szeptember 26.
eu2011.hu
Önkéntesség Európai Éve 2011
Átadás-átvétel
Felhasználóbarát honlap 2009-2010

Ez az oldal csak archívum, tartalma ELAVULT – kérjük, látogassák meg a tárca honlapját itt.

Az OKM pályázatot hirdet Fejlesztési Főigazgatóság Projektfejlesztési és Monitoring Osztály projektfejlesztési és monitoring referens munkakör betöltésére

2008. április 1.
Oktatási és Kulturális Minisztérium

a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Oktatási és Kulturális Minisztérium
Fejlesztési Főigazgatóság Projektfejlesztési és Monitoring Osztály
projektfejlesztési és monitoring referens
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
1055 Budapest, Szalay utca 10-14.

A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
47. Gazdaságstratégiai, fejlesztéspolitikai feladatkör

Ellátandó feladatok:
A projektfejlesztés tekintetében: A projekt ciklus megvalósítási szakaszától kezdődően a projekt zárásig támogatja és információi révén katalizálja a Tárca számára kiemelt (központi) projektek megvalósulását. A monitoring során szerzett közvetlen tapasztalatok, valamint a projektkövetés becsatornázott információi ismeretében segíti a projektmenedzsmentet, szükség esetén támogatja a felsővezetői beavatkozást a PCM ciklusba. Projekt monitoring tekintetében: A munkakör fő célkitűzése, hogy támogassa az OKM ágazati kompetenciájába tartozó projektek nyomon követését, a fejlesztések előrehaladásával kapcsolatos információk összegyűjtését, rendszerezését, a Tárca különböző szervezeti egységei irányába történő, a kitűzött célok megvalósításával, valamint az előrehaladással kapcsolatos információközvetítés biztosítását a belső projekt monitoring feladatok ellátása révén.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
projektfejlesztési és projekt-monitoring tevékenység

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény, valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú iskolai végzettség, Egyetem,
  • Felhasználói szintű MS Office, Excel
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • közigazgatási tapasztalat - 1 év alatti szakmai tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
  • Jó szintű szakmai ismeretek alkalmazása, problémamegoldás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • felsőfokú iskolai végzettséget és nyelvvizsgát igazoló dokumentum, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, szakmai önéletrajz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2008. május 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2008. április 18.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Némethné dr. Pallay Szilvia nyújt, az 1-473-7713-as telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak az Oktatási és Kulturális Minisztérium címére történő megküldésével (1055 Budapest, Szalay utca 10-14.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KSZ-205/2008, valamint a munkakör megnevezését: projektfejlesztési és monitoring referens.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
bizottság és szükség esetén személyes meghallgatás

A pályázat elbírálásának határideje: 2008. április 25.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
  • Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ (KSZK) honlapja - 2008. április 1.
  • www.kszk.gov.hu
A pályázat eredményéről az érintettek írásbeli értesítést kapnak.
 ugyfelkapu  ujmagyarorszag magyarorszag.hu
banner_2 banner_kszk_w120 buro EUvonal
 

Nemzeti Erőforrás Minisztérium

1055 Budapest, Szalay utca 10-14.

Telefon: (+36-1) 795-1200

E-mail:

Államtitkárságok