Tisztelt Pályázok!
Kérjük, hogy a kommunikációs rendszerrel kapcsolatos észrevételeiket, javaslataikat szíveskedjenek eljuttatni az
info@kir.hu e-mail címre.
Az adatküldésre kétféle lehetőség van:
1. Tetszőleges, létező intézmény kiválasztható a teszt adatküldés során.
2. Ha a pályázó nem valós intézmény nevében szeretne adatokat küldeni, kérjük, szíveskedjen az 510000 OM azonosítót használni - mint adatküldő intézmény. Ebben az esetben kérjük, hogy az info@kir.hu címen jelezzék jelszó igényüket.
A beküldött adatok az intézmény Közoktatási Információs Iroda által fejlesztett WEB-es moduljában jelennek meg, melynek elérhetősége a következő. A
www.kir.hu oldalon Pedagógus menüpont alatt a "Pedagógus nyilvántartás kezelő rendszer funkció"-t kell választani. Az így elért felületen az "Azonosító számmal nem rendelkező pedagógusok bejelentő modulja" linkre kell kattintani. A WEB-es modulból történő adatküldésre már lehetőség szerint ne kerüljön sor.
Tájékoztatjuk a tisztelt pályázókat, hogy az iskolaadminisztrációs rendszerek XML kommunikációs rendszere a dokumentációban megjelölt helyen, teljes funkcionalitással elérhető az alábbi link alatt:
Mivel a WEB-es modul már az Közoktatási Információs Iroda kezelése alatt áll, ezért - a Közoktatási Információs Iroda véleménye szerint - az ott megjelenő adatok bizonyítják a pályázó felkészültségét, vagyis az eredményes adatküldést.
Köszönettel
Közoktatási Információs Iroda