2023. november 29.
eu2011.hu
Önkéntesség Európai Éve 2011
Átadás-átvétel
Felhasználóbarát honlap 2009-2010
Fórum » Felsőoktatás

Tisztelt Fórumozók!

Technikai okok miatt átmenetileg lezártuk a fórumot, de hamarosan újraindítjuk. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Felhívjuk figyelmüket arra, hogy az általunk leírt szakmai vélemény nem kötelező erejű. Az Alkotmánybíróság a 60/1992. (XI. 17.) AB határozatában kifejtette, hogy a minisztériumi és egyéb központi állami szervektől származó jogi iránymutatást tartalmazó leiratok, körlevelek, útmutatók, iránymutatások, állásfoglalások és egyéb informális jogértelmezések kiadása alkotmányellenes, ezért ahhoz semmiféle joghatás nem fűződik, és arra bíróság vagy más hatóság előtt hivatkozni nem lehet.

A szerkesztők

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  

tibi88 üzenete
2010.03.03. 09:36
Tisztelt Szerkesztők!

Harmadéves informatikus könyvtáros hallgató vagyok. Tanulmányaimat 2007 szeptemberében kezdtem meg költségtérítéses formában. 2 félévig voltam ebben a státuszban, a 3. félévtől kezdődően átsoroltak az államilag finanszírozottak közé.
Néhány tantárggyal el vagyok csúszva, így kénytelen leszek az előírtnál eggyel több szemesztert igénybe venni. Úgy tervezem, hogy 2 félévet passziválok, s utána folytatom.
2010 szeptemberében elkezdek egy másik szakot. A jelenleg hatályos jogszabályok szerint erre csak költségtérítéses formában nyílik lehetőségem (mivel a 3. félévet követően jelentkezek párhuzamos képzésre). Azt szeretném kérdezni, hogy az új szakom első két félévében államilag támogatott leszek-e (mivel az informatikus könyvtáros szak első két félévében költségtérítéses voltam, s az első szakomon 2 félévet halasztok).

Válaszukat előre is köszönöm!

Tisztelettel: tibi88
almacsutka üzenete
2010.03.02. 15:12
Tisztelt Szerkesztőség!