A jelentkezők dokumentumaikat és kérelmeiket az otthoni szélessávú internet kapcsolatok sebességének megfelelően tudják a rendszerbe feltölteni. Az elektronikusan feltöltött dokumentumok, kérelmek feldolgozása néhány napot igénybe vesz, így a jelentkező nem látja egyből a változást az eredményeiben, adataiban. A pótlások határideje július 10., viszont a feldolgozás egészen július 24-ig, a ponthatárok megállapításáig tart.
Az e-felvételi rendszerét úgy méreteztük, hogy kiszolgálja a várható felhasználói igényeket. Az e-felvételit 4 éve vezettük be, azóta folyamatosan emelkedik azok száma, akik elektronikus úton adják le felvételi jelentkezésüket, illetve akik az online felületen intézik a jelentkezéssel kapcsolatos ügyeiket.
A rendszer működését folyamatosan figyelemmel kísérjük, jelenleg már több mint 24 ezren használták ügyintézésre, és a július 10-i határidőig még több felhasználóra számítunk.
Azoknak, akik nem rendelkeznek internet hozzáféréssel, további lehetőségek is a rendelkezésükre állnak, hogy pótolják a felsőoktatási jelentkezésükhöz szükséges dokumentumaikat, igazolásaikat, vagy változtassanak a személyes adataikon, illetve egy alkalommal a jelentkezéskor megadott a jelentkezési sorrendjükön.
A különböző módosítási kérelmek, hiányzó dokumentumok beküldhetők postai úton az Oktatási Hivatalnak címezve (1380 Budapest Pf. 1190), leadhatók személyesen az Educatio Kht. Ügyfélszolgálatán (Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ, HIK, Budapest VIII., Reviczky u. 6., hétfőtől péntekig 10-18 óra között).
A közelgő 2008. július 10-i határidőre való tekintettel az Educatio Kht. Ügyfélszolgálata a hétvégén, 2008. július 5-én szombaton és 6-án vasárnap is nyitva tart a HIK-ben, 10-18 óráig.
Educatio/OFIK